vrijdag 21 november 2014

Under construction deel 5


Hoi hoi,

Toch nog een deel 5.... Tja.. we hadden gehoopt gisteren mijn
kamer af te krijgen. Maar het was toch nog meer werk dan 
we verwacht hadden.

Dus vandaag nog een paar foto's.
En dan hoop ik jullie morgen in een filmpje mijn kamer te laten zien ;-)


Deze hoek is helemaal klaar en ingericht, zelfs mijn Stampin'Up!
schortje hangt al aan de deur ;-)


En ook dit is (zo goed als...) klaar.
Zelfs m'n "huismuizen" hebben een plekje op de kast gekregen ;-)


En ook krijgt mijn lieve opa een mooi plekje in mijn
nieuwe kamer.
Ik mis hem nog iedere dag <3


En dan het gedeelte wat nog niet af is.
Mijn 2 meter brede bureaublad werkte niet erg mee.
Maar vandaag gaan we er met frisse moed weer tegenaan... nouja fris??
Een weekje klussen hakt er wel in zeg... 
we zijn allebei geen 18 meer ;-)


...dus nogmaals
.........wordt vervolgd ;-)



Hélène

5 opmerkingen:

  1. Ziet er al toppie uit! Ik vind het hang opbergsysteem van je ponsen grandioos, waar heb je dat mee gedaan, de mijne liggen irritant in een la?
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ingrid!! De ponsen hangen aan een keukenstang van Ikea... Bygel genaamd.. deze zijn er in 2 maten, 55 cm en 100 cm. Wij hebben de 55 cm genomen, deze kosten slechts 1,99 ;-) Mooi prijsje voor een mooi systeem.
      Ik hoop dat het voor jou ook wat is!

      Verwijderen
  2. Ziet er prachtig uit.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de reactie en de tip, dat is zeer zeker wat voor mij en voor een leuk prijsje.
    Binnenkort even snel naar de Ikea.
    Fijn weekend en groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen