woensdag 26 november 2014

Weekly deals én een kaartje


Hoi hoi,

Hebben jullie mijn nieuwe filmpje al gezien? Je vind hem
[hier].
In dit filmpje vertel ik dat de Kinda Eclectric set zo veelzijdig 
is en zelfs voor kerstkaarten gebruikt kan worden.
Nu zeg ik dat niet zomaar.... Ik wil het jullie ook laten zien ;-)
Hierboven het resultaat.

En wat vinden jullie ervan?

Vrijdag plaats ik nog een filmpje met de Kinda Eclectric stempelset.
Ook dit zal weer een heel ander kaartje worden, dus hou
mijn blog en youtube kanaal in de gaten! ;-)


Deze week zijn er uiteraard ook weer "Weekly deals"
van Stampin'Up!.
Zit er iets voor je bij? Of wil je een bestelling plaatsen uit
de kerst of jaarcatalogus?
Geef deze dan door op lovelythings@live.nl

Morgen plaats ik een kaartje voor de nieuwe uitdaging 
van het SUper challenges blog.

Tot stempels!



Hélène



Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Helene, ik vind hem prachtig.
    Het filmpje moet ik nog bekijken.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, wat een veelzijdige stempelset!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen