vrijdag 28 november 2014

YouTube - Kinda eclectric deel 2


Hoi hoi,

Vandaag heb ik weer een filmpje om aan jullie te laten.
Ook nu heb ik de Kinda Eclectric stempelset van Stampin'Up!
gebruikt. Maar op een andere manier dan de
vorige kaartjes.


Vind je deze set nu ook helemaal leuk? En zou
je deze zelf ook graag op je knutsel tafel hebben liggen?
Bestel hem dan vandaag nog!

Geef het me door via de [mail] of bestel hem rechtstreeks
in mijn webshop.
Onderaan deze mail staan de gebruikte materialen, deze
linken direct naar mijn webshop.

Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling?
Of heb je een (te) grote wishlist en wil je gebruik maken van de
[GE-WEL-DIGE aktie] die nu loopt?
Stuur me dan gerust een vrijblijvend [mailtje].


Tot stempels!


Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Hoi Hélène, wat een leuk filmpje heb je weer gemaakt. Goed idee om met een set verschillende kaarten te maken en te laten zien. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen