zondag 28 december 2014

Héééél veeeeeel foto's



Hoi hoi,

Vandaag wordt het een lawine aan foto's met kaarten en 
projectjes, dus ga er maar even goed voor zitten ;-)


Dit doosje waar precies 6 Ferrero Rocher inpassen is 
gemaakt met de envelop punch board.


Op deze kaart heb ik het papier "ingekleurd" met de 
Blendabilities. 


Ook deze lamp, gestempeld op vellum, heb ik ingekleurd
met de Blendabilities.


En op deze kaart heb ik de Brayer gebruikt om het papier 
te kleuren.


En hier heb ik een spritzer, alcohol en een refill gebruikt
om het papier te kleuren.




SUper gave stempelset! En op deze kaart heb ik
de letters inkleurd met de Blendabilities.


En op deze kaart heb ik hetzelfde gedaan, maar met
een andere kleur Blendabilities.


We zijn er nog niet hoor.... er volgen nog een aantal foto's ;-)


Gepimpt notitieboekje.


Dit tasje/ doosje heb ik gemaakt naar een patroon/ tutorial van
Sam. Je vind het filmpje [hier]


....... we zijn er bijna ;-)


En dat is de laatste!



Fijne zondag!
Morgen ben ik er weer met een nieuw filmpje!


Tot stempels!


Hélène

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit, al je creaties van de filmpjes op de foto!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig mooi weer allemaal!
    Je filmpjes vind ik ook geweldig leuk. En ook leuk die bloopers en dat geluid wat je er bij doet, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha... leuk te lezen Marie-José. En je vraag over het inkleuren ben ik écht mee bezig. Ik zal hier in januari op terugkomen mét een filmpje :-)
      Bedankt voor het volgen en de groetjes aan je moeder!

      Groetjes Hélène

      Verwijderen
  3. Jeetje, dat is veel...en allemaal hartstikke leuk!
    Ben benieuwd naar de nieuwe spullen van SU!
    Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Vandaag is er nog meer nieuwe spulletjes te zien :-)

      Groetjes Hélène

      Verwijderen