dinsdag 9 december 2014

Stampin'Up! Stippled blossoms - Best wishes




Hoi hoi,

Vandaag een 2de kaartje in de Stippled Blossoms week.
Wat kleuren al niet kunnen doen, zo krijg je weer een heel andere
kaart. De bloem is weer uitgeknipt en een beetje omgevouwen,
zo lijkt het net 3d.


Nog even terugkomend op mijn uitspraak ;-)
Ik heb weer wat geleerd! Ja ja.... mijn oudste dochter heeft
de "luidspreker" op Google vertalen laten zien.
Je typt het woord in, bv Stippled.... en je klik op de
luidspreker... en jawel... het word je voorgezegd, wow! dat 
had ik eerlijk moeten weten!
Thx dochter :-)


Morgen ben ik terug met de "Weekly deals".


Tot stempels!


Hélène


Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Leuke versie van je kaartje weer. Ik hoor het niet eens als je het misschien eens verkeerd uitspreekt, ik weet wat je bedoelt, en je doet het met alle goede bedoelingen toch. Ik heb het wel eens met tekst stempels van SU wat het in vredesnaam betekend, zoals youre peachy keen. Dat ga ik dan googlen met translate en wat een rare vertaling, want als je kaartje weggeeft moet uitleg over de tekststempel wel een beetje passend zijn toch.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, die "You're Peachy keen" is wel heel herkenbaar, want dat begreep ik ook totaal niet. Ik vind het wel erg leuk te lezen dat je het niet eens hoort, en ik doe zeker mijn best en met de beste bedoelingen. Vind het enorm leuk om jullie reacties te lezen, want ik wil vooral laten zien hoe leuk en makkelijk stempelen is, en dat er zoveel mogelijkheden zijn met een stempelset... en ach... dan is mijn uitspraak (hopelijk) bijzaak ;-) Gezellig dat je weer langskwam! Groetjes Hélène

      Verwijderen
  2. Mooi kaartje! Goed van je dochter dat ze je zo helpt :) Ik vind het helemaal niet erg als je uitspraak niet altijd perfect is hoor, ik snap wat je bedoelt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) leuk te lezen! En nu met de uitspraken knop op Google translate komt het vast helemaal goed (of niet, maar ik doe mijn best ;-) ) Groetjes Hélène

      Verwijderen