zondag 7 december 2014

Stampin'Up! Happy Birthday



Hoi hoi,

Zoals ik gisteren al scheef, was vorige week vrijdag de SAB tour
van Stampin'Up! in Nuland.
Charlotte Harding liet een aantal SUper gave voorbeelden zien
en heeft ook een soortgelijk kaartje gemaakt
zoals ik hierboven heb staan. Charlotte maakte haar eigen
designpapier met de Blendabilities, zo gaaf!!
Dat "moest" ik natuurlijk ook proberen. Dus tijdens haar presentatie
heb ik een schets gemaakt van haar kaartje en
deze thuis nagemaakt en er een eigen draai aan gegeven.
En ik ben blij met het resultaat :-)


Wat heb ik gedaan?
Ik heb een strookje Whisper white gesneden en hierop met 
3 kleuren Calypso Coral Blendabilities strepen gezet.
Van donker naar licht, zo krijg je het Ombre effect én eigengemaakt
designpapier ;-)

En wat geeft dit weer nieuwe ideeen! Pff.. m'n hoofd loopt vaak al
over met ideeen, maar ook dit is weer zo ontzettend leuk!
Charlotte bedankt! :-)


Morgen ben ik terug met een nieuw filmpje.
En zal de hele week de Stippled Blossoms stempelset
centraal staan.


Kom je dan gezellig weer even langs?


Tot stempels!


Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Wat een leuk designpapier heb je gemaakt met de blendabilities, leuk kaartje geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen