dinsdag 30 december 2014

Stampin'Up! Love is Kindness



Hoi hoi,

Wow wat hebben jullie mijn filmpje weer met vele bekeken!
Dank je wel!

Om weer een lawine aan foto's te voorkomen, zal ik wat vaker 
deze week de foto's met kaarten en creaties
laten zien. Vandaag de 3 kaarten die ik gemaakt 
heb met de Love is Kindness stempelset van Stampin'Up!


Alle drie de afdrukjes zijn ingekleurd met de Blendabilties
op Whisper white cardstock behalve....


....... deze kaart. Daar heb ik het afdrukje gestempeld
op Very vanilla. Om meer een vintage kaartje te creeëren.


Wat een geweldig leuke stempel is dit! Makkelijk in te kleuren
en veelzijdig om te gebruiken!


Deze stempelset is vanaf 6 januari te verkrijgen en vind je
in de nieuwe voorjaars catalogus.
Heb je nog geen catalogus ontvangen? Stuur me dan een
mailtje op lovelythings@live.nl


Tot stempels!


Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen