dinsdag 16 december 2014

Stampin'Up! Lovely as a Tree




Hoi hoi,

Mocht je het gemist hebben, het is deze week
"Lovely as a Tree" week.
Deze stempelset van Stampin'Up staat heel de week
centraal op dit blog en op YouTube.
Op maandag en vrijdag laat ik in een filmpje een kaart zien
die ik maak met deze stempelset en op de andere
 dagen plaats ik een kaartje op mijn blog.

Vandaag dus een kaartje.
Op dit kaartje heb ik weer "gestempelt" met de Stampin'markers.
Op dezelfde manier als in het filmpje van gisteren.
En ook heb ik de Dictionary stempelset weer gebruikt, een
echte favoriet zoals je ziet ;-)

Wil het het kleuren met de Stampin'markers nog eens
zien of heb je het filmpje van gisteren gemist?
Je vind hem [hier]

***

Je kunt tot vanavond 19.00 uur nog je bestelling voor 
de [Weekly deals] doorgeven, dus mocht
er iets voor je bij staan.... stuur me gerust een [mailtje]



Tot stempels!


Hélène


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: