vrijdag 26 december 2014

Stampin'Up! Moon lake



Hoi hoi,

Hebben jullie een fijne 1ste kerstdag gehad?
Wij hebben een heerlijke dag gehad. 's Morgens hebben
we gebruncht met z'n viertjes en 's middags 
kwamen mijn ouders. 
Het was gezellig!
Lekker gegeten en gekletst met de belangrijkste mensen
in mijn leven.... dan is het altijd een geslaagde dag!

Op kerstochtend was ik ook weer vroeg uit de veren en
ben ik "even" gaan zitten om dit afdrukje in 
te kleuren met de penselen.
Het is de nieuwe stempelset "Moon lake" van Stampin'Up!
Wat een heerlijke set om in te kleuren!
Deze set is vanaf 6 januari verkrijgbaar en staat in
de nieuwe voorjaars catalogus.

Het afdrukje heb ik gestempeld met Stazon op 
Cotman 190 grams aquarelpapier.
Voor het inkleuren gebruik ik synthetische penselen.


Fijne 2de kerstdag!


Tot stempels!


Hélène
 

2 opmerkingen: