dinsdag 23 december 2014

Stampin'Up! Sale-a-Bration '15



Hoi hoi,

Leuk dat jullie mijn [filmpje] al met zovelen hebben bekenen!
Dank jullie wel!

Deze week zal ik steeds foto's laten zien met de 
creaties die jullie in het filmpje gezien hebben. En zaterdag
komt er weer een nieuw filmpje, mocht je dit nog
niet weten ;-)
Bovenstaande kaart vind je ook terug in de Sale-a-Bration
catalogus en is gemaakt met de Best day ever stempelset.
Deze kun je vanaf 6 januari GRATIS uitzoeken bij een bestelling
van 60 euro. 
Het doosje wat je hierboven ziet heb ik naar een [filmpje] van
Sam Donald gemaakt. 
Het designpapier komt uit de Sale-a-Bration catalogus en
heeft Best year ever designer series paper.
Ook dit kun je GRATIS uitzoeken vanaf 6 januari bij een
bestelling van 60 euro.
Heb je jouw Sale-a-Bration catalogus al  in huis?
Nee?
Stuur me een berichtje op lovelythings@live.nl.


Heb je vragen over de Sale-a-Bration periode?
Ook dan kun je me altijd een berichtje sturen op bovenstaand
emailadres.


Tot stempels!


Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen