zaterdag 6 december 2014

Stampin'Up! Something old, Something new, Something borrowed.......




Hoi hoi,

Iets ouds, iets nieuws en iets geleend....... ?

Mijn moeder vroeg of ik een doosje om een kadootje wilde
maken voor haar vriendin. Natuurlijk wil ik dat, want
dit was voor mij de perfecte gelegenheid om iets te lenen.


Vorige week vrijdag is mijn oudste dochter meegeweest naar
de SAB tour van Stampin'Up! in Nuland.
En wat denk je...... ze won een SUper gave stempelset uit
de Sale-a-Bration folder van 2015.
Hoe gaaf is dat?!
Die "moest" ik natuurlijk ook even gebruiken, dat snap je wel ;-)
 Dat is dus het geleende.

Het oude is het dsp papier, retired, maar het motief en de kleur
vind ik nog steeds erg mooi!

En dan het nieuwe....
Dat is voor mij de "Gift box punch board".
Deze had ik al van een ander merk, maar voor de workshops
heb ik een 2de aangeschaft en deze is uiteraard
van Stampin'Up! ;-)



Hebben jullie al in het [Clearance rack] gekeken voor de SUper
uitverkoop van Stampin'Up!?
Er staan erg veel mooie producten met kortingen tot 80%!

Staat er iets voor je bij? Voor een verjaardag of misschien als kerstkadootje?
Stuur me dan gerust een mailtje en 
ik bestel het direct voor je.


Tot stempels!


Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen