woensdag 17 december 2014

Stampin'Up! Weekly deals + kleine kadootjes




Hoi hoi,

Van deze Weekly deals wordt ik wel erg blij!
Want wat nog steeds op mijn verlanglijstje staat zijn de
Stampin' write markers '14 - '15.... en Yes! ze staan
er deze week in ;-)

Staat er ook wat voor jou bij?
Of wil je misschien iets bestellen na aanleiding van
mijn filmpjes?
Ik neem je bestelling graag aan.

Je kunt deze doorgeven op lovelythings@live.nl


***

Gisterenavond was de laatste dans avond van dit jaar
bij de Linedance.
In plaats van een kaartje had ik deze kleine kadootjes 
gemaakt. Er past precies een zakje thee
in en ziet er  toch feestelijk uit? 

Het viel in ieder geval in de smaak :-)



Morgen ben ik weer terug met 2 projectjes waarbij ik 
de "Lovely as a Tree" stempelset heb gebruikt.


Tot stempels!


Hélène

1 opmerking:

  1. Dat ziet er zeker gaaf uit, je kleine attenties...hartstikke leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen