woensdag 3 december 2014

Weekly deals én een "Hello Darling" kaart!


Hoi hoi,

Toen ik vanmorgen mijn webshop in ging om de "Weekly deals" 
te bekijken, was ik SUper verrast!
Want deze week staat de SUper gave Texture boutique embossing 
machine in de deals!

En om het feest compleet te maken staan er ook
meerdere embossing folders in de deal

Wow!!

Zeg je nu "die wil ik!" (wat ik me helemaal kan voorstellen ;-) )
dan kun je je bestelling aan me doorgeven via de [mail]
of je bestelt direct je favorieten producten in mijn webshop.
Deze deals zijn een week bestelbaar.
Hello Darling week


En dan wil ik jullie ook nog deze kaart laten zien, want 
het is tenslotte "Hello Darling" week.
Het is een kerstkaartje geworden met veel 
bling bling en goud :-)
Voor deze kaart heb ik de sequin stempel uit de Hello
Darling set gebruikt.

De gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.

Vrijdag ben ik weer terug met een YouTube filmpje en de
Hello Darling set. Heb je m'n andere filmpje nog
niet gezien? Je vind hem [hier].


Tot stempels!


Hélène


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Weer een hele leuke versie, met de stempelset. Je heb wel verricht om mijn hersenen eens te laten kraken, en met andere ogen naar mijn stempels te kijken, niet in 1 hokje blijven. Dankje hiervoor!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen