vrijdag 5 december 2014

YouTube Hello Darling part 2 en KORTING!!


 Hoi hoi,

Ik werd zelf al een beetje ongeduldig om jullie het kaartje te 
laten zien ;-)
Soms vind ik een kaartje zelf zo leuk of goed gelukt
dan wil ik dat het liefst gelijk delen.


Ik hoop dat jullie het een leuke week vonden?
Volgende week staat de set "Stippled Blossoms" centraal
en zullen daar op maandag en vrijdag weer filmpjes
van te zien zijn. Ook op de andere dagen laat ik op mijn blog
kaarten zien met deze set.


http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=2702 
En hier werd ik vannacht ook heeeeeel blij van :-)

Het clearance rack is aangevuld met heel veel leuke, mooie producten
van Stampin'Up!. En de kortingen zijn wel tot 80 %!!

Wees er wel snel bij want op = op!!


Zit er wat voor je bij? Dan kun je dit doorgeven op
Rechtstreeks in mijn webshop bestellen kan natuurlijk ook!



Tot stempels!


Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten