maandag 1 december 2014

YouTube "Hello Darling" week, part 1


Hoi hoi,

Ik heb een leuk nieuwtje! Vanaf vandaag, 1 december, laat ik iedere
maandag en vrijdag een filmpje zien!

Ik deel de weken per stempelset in, dus deze week, week 49 wordt
"Hello Darling" week. Week 50 wordt "Stippled blossoms" week enzovoorts.
Zo komen er heel wat stempelset én kaartjes voorbij en kan ik
jullie laten zien hoe veelzijdig de stempelsets van Stampin'Up! zijn.
Ik ben zelf enorm enthousiast dat ik dit ga doen! :-)
Want het filmen vond ik eerst ontzettend spannend, maar gaat
steeds beter.
Al is mijn uitspraak met de Engelse woorden niet altijd goed, maar
daar moeten jullie maar doorheen kijken ;-)


Vandaag heb ik in het filmpje dit kaartje gemaakt.
Alle gebruikte materialen vind je onderaan  dit bericht.



Vergeten jullie de [GE-WEL-DIGE aktie] van Stampin'Up! niet?
Als je hier nog gebruik van wilt maken, en wie wilt dat nu niet?!
Dan heb je nog tot morgenavond om je aan te melden als
demostratrice.

Vanavond gaat er weer een verzamelbestelling uit, heb 
je nog een lijstje liggen voor Sinterklaas of
kerst, geef deze dan voor vanavond 19.00 uur door op [lovelythings@live.nl].


Tot stempels!


Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker leuk nieuws! Inspiratie is er nooit genoeg :) En je doet het erg goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje. En ja, ook bij mij zitten mijn vingers onder de inkt bij het stempelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, Hélène! Ben benieuwd naar de kerstversie.

    BeantwoordenVerwijderen