vrijdag 19 december 2014

YouTube Lovely as a Tree part 2 NL




Hoi hoi,

De week zit er alweer bijna op! Maar eerst nog een filmpje met 
deze mooie stempelset.
Wat leuk om jullie reacties te lezen, en dat jullie een set mooier/ leuker
gaan vinden doordat ze in de hoofdrol zitten.

Veel kijkplezier met dit nieuwe filmpje!


De gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.


Ben je na het zien van het filmpje ook enthousiast geworden
over deze stempelset? Of wil je graag een 
bestelling plaatsen? Dat kan! Ik neem je bestelling graag
aan. Je kunt deze aan me doorgeven op 
Dit weekend plaats ik weer een verzamelbestelling, wil 
je hier mee mee bestellen? Geef je bestelling dan 
voor zaterdagavond 21.00 uur door.

Alvast bedankt!


Tot stempels!

Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer super gaaf Heleen. Ik kijk echt uit naar je filmpjes merk ik. Ik word er in ek geval heerlijk door geinspireerd. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een leuk filmpje, wat een gave kerstkaart is dit geworden.
    Je heb het verdiend een kerstvakantie, je heb druk genoeg gehad met ons te inspireren.
    Hele fijne feestdagen en geniet ervan.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen