zaterdag 27 december 2014

YouTube Sale-a-Bration part 2



Hoi hoi,

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad?
Die van ons was er écht 1 met een gouden randje.
Zoals ik gisteren al schreef hebben we 1ste kerstdag met 
mijn ouders doorgebracht.
En gisteren waren we gewoon met ons viertjes.
Een "niets moet, alles mag dag" zegmaar ;-)
En 's avonds zijn we heerlijk wezen eten bij ons favorieten
Vietnamese restaurant Asia in Apeldoorn.


Hierboven ons heerlijke voorgerecht "Bahn xèo".
Als ik naar de foto kijk, loopt het water me in de mond ;-) 


Maargoed.... genoeg gekletst over eten ;-)
Want ik heb weer een leuk filmpje voor jullie gemaakt.
Deel 2  van de Sale-a-Bration filmpjes.
***

Heb je na het zien van de filmpjes nog vragen over Stampin'Up!,
de Sale-a-Bration periode of over het plaatsen van een
bestelling? Stuur me dan gerust een mailtje op



Tot stempels!


Hélène

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk je bent bij mij in de buurt geweest, wel een eindje rijden voor jullie voor een kerstdiner, wat je ver haalt is lekker haha.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah.. dat horen we vaker ja, dat het een eindje rijden is. Maar wij komen daar al jaren. Sinds mijn 4de jaar staan we in Hoenderloo op een camping, en zodoende komen we zeer regelmatig in die buurt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh vandaar ja dan is het ook niet zo vreemd, dan ken je deze buurt wel heel goed. Als je de kinderboerderij Malkenschoten ziet, daar woon ik hemelsbreed 100 meter vandaan :-)
      Groetjes Ingrid

      Verwijderen
    2. Zeker! Malkenschoten kwamen we toen de meiden klein waren, maar ook bij restsurant Pinockio en later juffrouw Tok. Leuk te lezen!

      Verwijderen