vrijdag 12 december 2014

YouTube Stippled Blossoms part 2 NL




Hoi hoi,

Wat een heerlijke week was het! De Stippled Blossoms stempelset
van Stampin'Up! is wel écht één van mijn favorieten!


Het maken van het filmpje ging niet helemaal vanzelf. 
Het was zo'n dag dat alles
misging wat mis kon gaan. Dan wordt het toch
lastig knippen/ plakken in een filmpje. 
Vandaar dat het een filmpje mét bloopers is geworden :-)


Ben je na het zien van dit filmpje ook enthousiast geworden
over deze stempelset? Of wil je misschien een 
bestellinguit de Weekly deals bestellen?

Ik neem je bestelling graag aan. 
Je kunt deze naar mij doormailen op lovelythings@live.nl
Je kunt natuurlijk ook rechtstreek in mijn webshop
 bestellen.


Het weekend ben ik terug met een 2 "gewone" kaarten, dus
kom gezellig langs.



Fijn weekend en tot stempels!

Hélène



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Gaaf!!! ik heb meteen weer nieuwe inspiraatie gekregen. zthanks. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen