zondag 25 januari 2015

24 januari Dutch Pinkies Trainings dag - Voorbeelden inspiratie tafel deel 2



Hoi hoi,

Daar ben ik weer.... nu met het 2de deel van mijn inspiratie tafel.
De kaarten en projectjes gemaakt met de "Butterfly Basics".
Mijn FAVO set van dit moment!

Ook voor deze blogpost geldt dat sommige kaarten al eens
eerder op mijn blog hebben gestaan. Voor het 
overzicht komt nu alles wat ik gisteren heb laten zien in deze post
te staan.


*


*


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



......en dat was de laatste.



Ook op deze kaartjes kreeg ik zoveel leuke en lieve reacties, dank je
wel allemaal!



Morgen ben ik er weer met een nieuw YouTube filmpje.
Dan staat "A Happy Hooray" van Stampin'Up! heel de week
in de hoofdrol.


Tot stempels!


Hélène

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verslag en foto's heb je geplaatst op je blog!
    Kan me heel goed voorstellen dat het een superleuke dag is geweest.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Helene, Love all those cards and boxes, you have been very busy, I just love the butterfly's on your cards, Cheers Anneke

    BeantwoordenVerwijderen