zondag 25 januari 2015

24 januari Dutch Pinkies Trainings day - Voorbeelden Inspiratie tafel



Hoi hoi,

Vandaag een lange blogpost met hééééél veeeeeeeel foto's!


In dit bericht zal ik al mijn "Blendabilities" kaarten laten zien
welke ik gemaakt had voor mijn inspiratie tafel.
Er zullen kaarten bijzitten die jullie al eerder voorbij hebben
zien komen, maar om het overzichtelijk te houden komt
alles in één blogpost.


Later vandaag zal ik een aparte blogpost plaatsen met alle kaarten
gemaakt met de Butterfly basic stempelset.



............. daar gaan we!

Stempelset: Hello love (hostess set)

Stempelset: An open heart

Stempelset: An open heart

Stempelset: Love is Kindness (Spring/Summer'15)

Stempelset: Love is Kindness (Spring/Summer'15)

Stempelset: Love is Kindness (Spring/Summer'15)

Stempelset: Snapshot
(dit kaartje heb ik geCASEd van een layout op Pinterest)

Stempelset: Snapshot

Stempelset: Big Day (SAB'15)

Stempelset: Big Day (SAB'15)

Stempelset: From the herd (Spring/ Summer '15)

Stempelset: From the herd (Spring/ Summer '15)

Stempelset: Pleasant poppies

Stempelset: Indescribable gift (Spring/ Summer '15)

Stempelset: Indescribable gift (Spring/ Summer '15)

Stempelset: Indescribable gift (Spring/ Summer '15)

Maak je eigen designpapier met de Blendabilities

Maak je eigen designpapier met de Blendabilities

Stempelset: Something lacey (Spring/ Summer '15)
gestempeld met Versamark op vellum en aan de achterkant
van het vellum ingekleurd met de Blendabilities

Stempelset: Moonlake (Spring/ Summer '15)

Stempelset: For the birds




.......en dat waren ze allemaal.
Het was heel wat kleurwerk, maar ontzettend leuk om te doen!


Via deze weg wil ik ook iedereen bedanken voor de leuke en lieve
reacties op mijn inspiratie tafel. Meiden bedankt, het was 
een dag met een roze randje! ;-)



Hélène

2 opmerkingen:

  1. Het was een super mooie inspiratie tafel Hélène.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals ik gisteren ook al gezegd heb, prachtige kaarten allemaal. En op een geweldig mooie manier gepresenteerd. Heb weer veel inspiratie op gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen