zaterdag 24 januari 2015

Dutch Pinkies Trainings Day - Inspiration table with the Blendies



Hoi hoi,

Vandaag al vroeg uit de veren (ahum... dat ben ik natuurlijk altijd ;-) )
voor een dagje "Dutch Pinkies Training" met "onze" Engelse
upline Michelle Last.

De weersverwachtingen maken het nog een beetje spannend, maar
ik ben positief ingesteld :-)
 "fingers crossed!"


Vandaag dus een Dutch trainings dag, met jawel...... bijna 
100 Pinkie demo's!
Ik zal morgen een foto verslagje plaatsen :-)


Maar vandaag eerst een aantal kaartjes welke ik heb gemaakt
voor mijn "Inspiration table". Mijn inspiratie tafel dus ;-)
Ik mag vandaag een tafel met voorbeelden verzorgen en heb
gekozen voor het kleuren met de Blendabilities.

Ik zal morgen nog wat kaartjes laten zien, welke ik als
voorbeeld gemaakt heb.



Voor nu een fijne dag....
Pas op als je de weg op moet!


en tot stempels!



Hélène

2 opmerkingen:

  1. Hi Helene, I love the piggie card a nice one for the kids, I like the stamping background on the second card, and the colours you used on the flower with a hint of green very nice, Cheers Anneke out of Australia.

    BeantwoordenVerwijderen