woensdag 14 januari 2015

Nog precies 1 maand...... ben jij er al klaar voor?!



Hoi hoi,

Nog precies 1 maand en dan is het Valentijnsdag!
Ben jij er al klaar voor?
Heb jij dat leuke papier al in huis om een kaartje mee
te maken? Of die ene leuke stempelset?

Of denk je bij jezelf.... Valentijnsdag? pfff... daar
doe ik niet aan mee!


Maar Valentijnsdag kan zoveel meer zijn dan alleen de
extra aandacht naar je geliefde. Want 
op zo'n dag kun je ook je moeder een lief kaartje 
sturen, of een klein mini album voor haar maken met wat 
foto's van de kleinkinderen.
Of stuur je vriendin een lief kaartje waarin je laat weten
waarom je zo blij met haar bent als vriendin.


Genoeg redenen dus om er in ieder geval wél wat mee 
te doen :-)


En om jullie een beetje op weg te helpen, zal ik tot 14 februari 
iedere woensdag een Valentijns creatie plaatsen.


Vandaag het eerste kaartje......... en voor deze kaart is 
verdere uitleg denk ik niet nodig ;-)


Tussen de teksten door van dit bericht heb ik een aantal
foto's van producten geplaatst, welke heel
goed te gebruiken zijn voor Valentijnsdag. En natuurlijk
heeft Stampin'Up! nog veel meer leuks op
dit gebied.
Neem eens een kijkje in de nieuwe online voorjaars catalogus.
Deze vind je aan de linkerkant van mijn blog.


Tot stempels!


Hélène 
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen