dinsdag 20 januari 2015

Stampin'Up! Amazing Birthday



Hoi hoi,

De Amazing Birthday set, die deze week centraal staat, is zo'n
 set die ik in eerste instantie niet zo heel leuk vond.... het 
was een "mwah" set.
Maar dat veranderde spontaan nadat de eerste voorbeelden 
online geplaatst werden. Toen werd het een "die MOET ik hebben
set" :-)

Het kaartje wat ik vandaag laat zien heb ik gemaakt met de 
"Note cards & Envelopes".
Deze ga ik steeds vaker gebruiken. Het is een mooie maat
kaart en handig met een bijpassende envelop.

Voor het stempelen van de achtergrond heb ik gebruik 
gemaakt van de Stamp-a-ma-Jig. Wat zouden we zonder moeten? ;-)



Onderaan dit bericht vind je de gebruikte Stampin'Up! materialen.
Als je op de foto's klik, ga je direct naar mijn webshop.
Plaats je liever een bestelling via de mail, dat kan natuurlijk ook.
Je kunt me dan een berichtje sturen op lovelythings@live.nl

Heb je nog geen Stampin'Up! catalogus? 
Ook dan kun je me een berichtje sturen, en ik zorg dat je
er één in huis krijg.


Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: