maandag 12 januari 2015

Stampin'Up! Choose Happiness part 1 NL



Hoi hoi,

Wow! wat hebben jullie met vele dit weekend de bloghop gedaan!
Bedankt voor al jullie leuke berichtjes!

En dan is het alweer week 3 :-)
Deze week staat de Choose Happiness stempelset
van Stampin'Up! centraal.
Vandaag heb ik een filmpje voor jullie en morgen en
donderdag zal ik hier een kaartje plaatsen.
En zoals inmiddels voor jullie wel bekend, zal ik 
dan ook een vrijdag weer een filmpje plaatsen.


De gebruikte Stampin'Up!materialen van het kaartje vind je 
onderaan dit bericht.


Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice
Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Jah hij is weer leuk, ik heb toevallig de paper piercing in bestelling. Ik ga hem namaken in andere kleuren. Thanks voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen