donderdag 8 januari 2015

Stampin'Up! Indescribable gift - gekleurd met de Blendabilties



Hoi hoi,

Vanmiddag ben ik eens uit mijn comfort zone gegaan.
Het regende buiten, het was donker en koud, écht weer om 
in te kleuren :-)

Deze keer geen penselen en inkt, maar de Blendabilities 
gepakt om te kleuren. Nu doe ik dat de laatste tijd
wel vaker, maar ik wilde ook de achtergrond eens proberen.
Tja... en over het uiteindelijke resultaat ben ik niet 
helemaal tevreden... te druk? te donker?
Hm... ik weet het niet. Nu heb ik dat wel vaker als het over
mijn kleurwerk gaat, vaak kijk ik er de dag 
erna heel anders tegenaan.

Ik laat het kaartje dus alvast aan jullie zien, en slaap
er zelf nog een nachtje over of ik het nu wel
of geen geslaagd afdrukje vind ;-)


De gebruikte Stampin'Up! materialen vind je onderaan
dit bericht.


Tot stempels!


Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Ik snap waarom je er een nachtje over wilt slapen, maar dat komt omdat het inderdaad iets anders is dan wat jij norm gesproken maakt. Ik vind hem erg geslaagd hoor. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen