zaterdag 17 januari 2015

Stampin'Up! Kaarten van de Stempelclub



Hoi hoi,

Meestal (nouja, meestal.... zeg maar gerust "altijd" ;-) )
vergeet ik de kaartjes die we gemaakt hebben 
met de stempelclub te plaatsen. 


Daar ga ik eens verandering in brengen ;-)


Dus vandaag zie je de kaartjes die we gemaakt hebben
afgelopen dinsdag.
Ik laat de meiden altijd zelf het thema kiezen en
hier bereid ik de voorbeeld kaarten op voor.


Deze week wilden de stempelmeiden een geboorte-,
mannen verjaardag- en beterschaps kaartje.


Hele uiteenlopende thema's, maar bij iedereen was
het resultaat weer erg mooi/ leuk!



Wil je ook eens vrijblijvend de stempelclub bijwonen?
Dat kan! Stuur me een [mailtje] of kijk eens onder het  
tabblad "Stempelclub".


***

Je kan je nog tot vanavond opgeven voor de Kalender workshop.
Dus mocht je gezellig mee willen doen, geef
je dan voor vanavond op via de mail.




Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

1 opmerking: