zondag 4 januari 2015

Stampin'Up! Lawine aan kaartjes!



Hoi hoi,

Ik ontkom er niet aan om een 2de lawine aan kaartjes te plaatsen.
Want morgen ga ik weer van start met "een stempelset
in de hoofdrol", waarmee ik op maandag en vrijdag met een 
filmpje kom. En op de andere dagen zullen
er van dezelfde set ook kaartjes hier verschuinen.

En aangezien jullie de kaartjes uit het laatste filmpje nog 
tegoed hebben, plaats ik alles nu in 1x :-)


De 3 vlinderkaartjes zijn gemaakt met mijn favoriete stempel-
set "Butterfly basics".
Toen ik deze set in de nieuwe catalogus zag, was ik op slag verliefd! 


En bij deze set kun je ook bijpassende framelits bestellen.
En wat zijn ze gaaf!!


Vrolijke verjaarsdagskaartjes gemaakt met de "Balloon bash"
stempelset.


En de laatste..... Het "bokeh" effect heb ik gemaakt 
met de stempel uit de "Best day ever" set. Deze 
set kun je gratis uitzoeken tijdens de Sale-a-Bration.
Welke ook 6 januari van start gaat!


Het wordt nu dus écht aftellen...... nog 2 dagen!!
Whoehoeeeeee..... dan gaat 
zowel de Sale-a-Bration van start als de nieuwe voorjaars-
catalogus!!

Heb je je catalogus al in huis? Nee?
Stuur me een mailtje op lovelythings@live.nl en
ik zorg dat je er één in huis krijg!



Morgen ben ik er weer met een YouTube filmpje en de 
stempelset "Serene Silhouettes" van Stampin'Up!
Deze set zal heel de week centraal staan.


Tot stempels!


Hélène

1 opmerking: