zaterdag 3 januari 2015

Stampin'Up! Moon lake



Hoi hoi,

Nog 3 dagen tot de start van de nieuwe Spring/ Summer
catalogus!

Daar horen natuurlijk weer een aantal kaartjes bij
om te laten zien!
Vandaag wil ik jullie 3 kaartjes laten zien welke
gemaakt zijn met de Moon Lake stempelset van Stampin'Up!

In het filmpje van gisteren heb ik er al 2 laten zien, maar
ook de gansen- afdruk is inmiddels klaar.


Alle 3 de afdrukjes heb ik gestempeld met Stazon op
Cotman aquarelpapier 190 grams en
ingekleurd met de watercolor techniek. 


Het kaartje hierboven heb ik al in een eerder blogbericht
laten zien,  maar zo alles onder elkaar is wel
zo mooi ;-)


Ik zal binnenkort een filmpje maken waarbij ik één van 
deze afdrukjes inkleur.
Wordt vervolgd! ;-)



Deze stempelset is vanaf 6 januari verkrijgbaar 
en kun je vinden in de nieuwe 
Spring/ Summer catalogus.
Heb je nog geen exemplaar in huis, stuur me dan een 
mailtje op lovelythings@live.nl en ik zorg dat 
je er één thuis ontvang.


Tot stempels!


Hélène

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige schilderijtjes kun jij maken!! Ik hou er van! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes, jammer dat de stempels niet meer te koop zijn,
    als je er zelf vanaf wil hou ik me aanbevolen)
    groetjes Sjeeny
    sjeeny@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen