vrijdag 30 januari 2015

YouTube A Happy Hooray part 2 NL



Hoi hoi,

Tja... het was weer zover..... 
Mijn potje met gouden embossing poeder viel om 
tijdens het filmen. Als dit je ook een keer is overkomen, dan
weet je wat een troep dit geeft!
Het werd dus een "take 2" ;-)


.....en ach... het is toch nog goed gekomen!


***

Zoals ik in het filmpje al aankondig, komt er morgen 
een extra filmpje.
Waarin ik het inkleuren met de Blendabilities laat zien.
Dus hou je van inkleuren.... hou dan YouTube of
mijn blog in de gaten ;-)


***

Onderaan dit bericht de gebruikte Stampin'Up! materialen
uit bovenstaand filmpje.



Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Alweer zo'n leuke kaart. Ik ga hem ook weer proberen te onthouden. Thanks weer en groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen