vrijdag 2 januari 2015

YouTube - Nieuwjaars groet & Spring Summer catalogus part 2



Hoi hoi,

Voor degene die niet gelijk het filmpje gaat bekijken.....
"De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!".


Het was even haasten om het filmpje op tijd af te hebben, want
zoals jullie kunnen zien waren wij niet thuis met 
Oud & Nieuw.
Wij zijn met mijn familie 4 dagen op de Veluwe geweest
en hebben heerlijk genoten van de sneeuw, de rust
en van elkaar ;-)

Maar het is gelukt en het filmpje is klaar om bekeken te worden.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden en er ook
wat ideeen uit op kunnen doen. 


***

Dinsdag 6 januari gaat de Sale-a-Bration en Spring/ Summer 
catalogus van start. Heb jij al een catalogus 
in huis? Nee? 
Stuur me dan een mailtje op lovelythings@live.nl
en ik zorg dat je er één in huis krijgt.


Donderdag 8 januari geef ik een Sale-a-Bration feestje bij mijn
thuis. Heb je zin in een creatieve avond en 
wil je een make&take maken met de nieuwe Sale-a-Bration 
producten?
Geef je dan op voor deze gezellige avond.
Kosten zijn slechts 2,50!

Je leest er [hier] meer over.


***

Zaterdag 10 januari geef ik een Sale-a-Bration workshop bij
mij thuis. 
We gaan deze middag een aantal leuke kaarten maken met
de producten uit de Sale-a-Bration catalogus.

Kosten: 10,- euro
Plaats je deze middag een bestelling van minimaal 60 euro, dan 
mag je 1 gratis product uitkiezen uit de Sale-a-Bration 
catalogus én is de workshop gratis!


Je leest er [hier] meer over.


Hier vind je ook de andere Sale-a-Bration feestjes en de 
workshops die ik de komende tijd geef.



Voor vragen kun je natuurlijk ook altijd een mailtje sturen



Tot stempels!


Hélène

2 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf filmpje weer Helene. Ik kijk al weer uit naar de maandag. Ik krijg zoveel nieuwe ideeen als ik de filmpjes zie.... Jullie overigens ook en heel mooi 2015 gewenst. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook een gezellig en creatief 2015 gewenst. Een leuk filmpje weer, wat een leuke spulletjes allemaal weer.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen