maandag 26 januari 2015

YouTube week 5 a Happy Hooray part 1



Hoi hoi,

Geen rond vliegende inktpads, geen bloopers..... :-)
Gewoon eens een filmpje waarin alles goed gaat!

Deze week staat de stempelset "a Happy Hooray" van Stampin'Up!
in de hoofdrol.


Zoals jullie misschien wel gezien hebben ga ik steeds vaker de
"Note cards & envelopes" gebruiken.
Zo handig deze sets en het kaartkarton is net even wat
steviger dan de Whisper white als kaartbasis.
Je vind deze "Note cards & envelopes" op pagina 194 van
de Stampin'Up! catalogus.


***

Jullie kunnen nog tot morgenavond je "Weekly deals" bestelling
doorgeven, mocht je hier gebruik van willen maken.

***

De gebruikte Stampin'Up! producten vind je onderaan dit bericht.


Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Gaaf kaartje en leuk idee. Ik heb zo'n pakket ook nog liggen en heb daar nog niet zoveel mee gedaan omdat ik niet wist wat ik er daarmee kon. Maar met dit voorbeeld vliegen de ideeen door mijn hoofd. Dat wordt knutselen vanavond.... Eerst maar eens aan het werk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen