vrijdag 13 februari 2015

Stampin'Up! Afsluiting van de Hollandse week



Hoi hoi,

Om de Hollandse week écht goed af te sluiten heb ik nog een aantal
kaartje om aan jullie te laten zien.


En wil ik jullie ook bedanken voor alle leuke en lieve reacties!


Het was voor mij een SUper drukke, maar ontzettend leuke week!


Misschien in het najaar weer zo'n week?

:-)



En de laatste in deze week is een setje wat Kaylee voor mij 
gemaakt heeft...... zo lief!!


Dank je wel Kaylee :-)





Tot stempels!


Hélène

4 opmerkingen:

  1. Je bent inderdaad heel druk geweest Hélène, bedankt voor alle inspiratie! Volgens mij heeft je dochter de smaak goed te pakken, wat een leuke set heeft ze voor je gemaakt. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was zeker een drukke, maar leuke week. En inderdaad heeft Kaylee de smaak te pakken ;-) Inmiddels is het weekend om, maar fijne maandag ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een bezige bij ben jij! Je bent aardig creatief bezig geweest;-) mijn absolute favoriet is de eerste. Daarvan vind ik het verfeffect zo mooi! Maar de kaartjes met de sterren en dat met de ballonnen vind ik ook super! Ik zou zeggen: doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een drukke maar creatieve week ;-) SUper om te lezen dat mijn kaarten in de smaak vallen. Groetjes Helene

      Verwijderen