dinsdag 24 februari 2015

Stampin'Up! Butterfly basics



Hoi hoi,

Gisteren schreef ik al dat dit mijn FAVO stempelset van
Stampin'Up! is. 
Het is zo'n stempelset, dat als je met een kaartje bezig bent het 
volgende idee alweer naar boven plopt.

Gevolg: niet kunnen stoppen met kaartjes maken! :-)

Bij het bovenstaande kaartje heb ik de achtergrond gestempeld met
memo briefjes, zoals ik in het filmpje laat zien.

***

Straks kom ik met een ontzettend leuk en gaaf Sale-a-Bration
nieuwtje.... wordt vervolgd!

***

De gebruikte Stampin'Up! materialen vind je onderaan dit 
bericht. Als je op één van de producten klik, krijg je een
directe link naar mijn Stampin'Up! webshop.



Tot stempels!


Hélène
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice
Hélène den Breejen

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten