zondag 22 februari 2015

Stampin'Up! Foto verslag "Voorjaars workshop"



Hoi hoi,

Gisteren middag had ik een gezellige "Voorjaars workshop" 
gepland staan. 

's Morgens ben ik al vroeg begonnen
met het "opbouwen" van mijn inspiratie tafel. Altijd erg leuk
om te doen!


En ook de tafel stond al vroeg klaar.... en Noes ook, zoals
je op onderstaande foto kunt zien ;-)

Noes is trouwens weer helemaal de oude, en heeft gister 
alle workshoppers weer met een kwispelende staart 
begroet :-)


Na een mok thee zijn we snel aan de slag gegaan met de 
3 luxe kaarten.

De eerste die we gemaakt hebben zie je op de 1ste foto, bovenaan
dit bericht.
Het idee voor deze kaart heb ik van mijn Engelse upline Michelle Last.
Michelle heeft een poos terug op deze manier de stempel
ingekleurd met de Stampin'Markers van Stampin'Up!. Dit vond
ik er zo ontzettend mooi uitzien, dat ik dit verwerkt heb in deze workshop.


Het 2de kaartje past precies in een Mini tread bag van
Stampin'Up!


Door met een potlood langs het hartje te tekenen op 
de kaart, kun je de vogeltjes precies in 
het hartje stempelen.


En het 3de kaartje is een gift card holder.
Het idee heb ik van onze Co founder & CEO van Stampin'Up!
Shelli Gardner. Tijdens een live streaming liet
Shelli de basis hiervan zien. Deze heb ik gelijk gehouden, maar
de schuifkaart die erin zit zelf bedacht.



Het was weer een geslaagde en gezellig middag!
Meiden bedankt!



De volgende workshop staat gepland op 21 maart.
Je leest hier alles over in de workshop agenda, bovenaan 
mijn blog.



Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen