woensdag 11 februari 2015

Stampin'Up! Stempelclub



Hoi hoi,

Het wordt een woensdag met veel blog berichten ;-)

Gisteren was mijn maandelijkse stempelclub.
Voor de gelegenheid had ik een lekkere hazelnoot- chocolade
cake gebakken.... mmmm


Na de koffie/ thee met cake zijn we aan de slag gegaan.
Voor iedereen had ik een pakketjes gemaakt waar het 
papier, baker's twine, knoopjes e.d in zit om de kaartjes mee
te maken.
Ook maak ik altijd een kleinigheidje, deze keer een theezakjes-
houder met een zakje winterthee erin.


Het was weer erg gezellig en de ochtend vloog om!


Naast de "vaste groep", waren er ook 2 nieuwe meiden.
Waarvan 1 zich alweer voor de volgende stempelclub heeft opgeven, samen
met haar schoonmoeder.... Hoe leuk is dat!?!
Het is zo ontzettend leuk als mensen enthousiast worden om 
de producten en materialen van Stampin'Up!
Want daar doe ik het tenslotte voor!


Wil je ook eens "proeven" van een ochtend stempelclub?
Geef je dan vrijblijvend op!

De kosten voor de stempelclub zijn 6 euro.
Dit is incl. het materiaal voor 3 stempelkaartjes en koffie/thee
met wat lekkers.

Komen de ochtenden je niet uit door werk of gezin?
Stuur me dan een{ mailtje} voor de verschillende 
mogelijkheden voor de middag en avond.
Want vanaf maart ga ik een nieuwe groep opstarten voor
zowel de middag als de avond.


Agenda stempelclub

10 maart - 7 april - 12 mei



Twijfel niet langer en schuif gewoon eens gezellig aan! ;-)
Je bent van harte welkom!


dus....


Tot stempels!


Hélène




Geen opmerkingen:

Een reactie posten