zondag 8 februari 2015

Verslagje Kalender workshop



Hoi hoi,

Gisteren om 13 uur begon de workshop met de
"Perpetual Birthday Calendar Project Kit"
van Stampin'Up!


De kalender kits lagen klaar......


....... de inspiratie tafel stond klaar......


en ook de cake stond warm gebakken op het aanrecht.

De workshop kon beginnen! :-)


4 gezellige meiden namen deel aan deze workshop.
Het was bij iedere maand even bedenken welke kleurencombi 
het zou worden. En ook werden er wat extra's toegevoegd.
Zo deed de opengewerkte vlinder stans uit de "Butterfly thinslits" set
het erg goed op de kalender.

Na een paar uur stempelen, knippen, ponsen en plakken
waren alle kalenders klaar. Wat ontzettend leuk om
te zien hoe verschillend ze waren geworden! En SUper om te 
zien dat iedereen zijn eigen draai eraan had gegeven!


Het was weer een SUper dag meiden, bedankt!


***


De Perpetual Birthday Calendar Project Kit" kun je vinden op
blz 17 van de voorjaars catalogus en kost 18,95 euro.
Alles wat nodig is zit in de kit en deze kun je dus ook gewoon op je 
gemak thuis maken of als kado aan een creatieve zus, moeder of vriendin.

De bijpassende stempelset staat eveneens op blz 17 en kost 28,95 euro
Deze is ook buiten de kit om erg leuk om te gebruiken op kaarten!


Wil je deze kit of stempelset bestellen? 
Stuur me dan een berichtje op lovelythings@live.nl

Of lijkt het je leuk om met zussen of een stel vriendinnen
deze kit als workshop te doen.... hier of bij jou thuis?
Stuur me een berichtje voor de mogelijkheden.



Tot stempels!


Hélène 
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Zag er een leuke en gezellige workshop uit! Ik denk dat jullie veel plezier gehad hebben ;-)
    De kalender heb ik eigenlijk nooit echt bekeken, maar nu ik dit zie, moet ik het toch nog eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Evy, het was ook erg gezellig ;-) En de kit is zeker de moeite waard om eens goed te bekijken. Leuk om te maken, maar ook lekker fleurig om op te hangen... of kado te geven.
      Leuk dat je mijn blog kwam bezoeken! Groetjes Hélène

      Verwijderen