maandag 2 februari 2015

YouTube Feel Goods part 1



Hoi hoi,

Heb je een fijn weekend gehad?
Ik ook! Mijn dochters hebben een zaterdag een
heerlijke stracciatella/ bananen cake gebakken... Jammie!
En gisteren ben ik begonnen om alles klaar te 
zetten voor vandaag. Dan houden we een
mini- creatieve Brussel reunie. Heb er al helemaal
zin in! Foto's en een klein verslagje volgen later 
deze week! ;-)

Maargoed... daarvoor schrijf ik dit bericht niet.
Het is maandag en dat betekend een nieuwe week, dus
een nieuwe stempelset in de hoofdrol.


De week staat de "Feel Goods" stempelset van Stampin'Up!
heel de week centraal.

Het kaartje wat ik in het filmpje maak, heb ik geCASEd van 
een kaartje wat ik zag langskomen op Pinterest.

De maten die ik gebruikt heb voor het cardstock zijn:

- Naturals white (kaartbasis) 10,5 x 21 cm (rillen op 10,5 cm)
- Basic gray 10,3 x 10,3 cm
- Melon mambo 9,9 x 9,9 cm
- Naturals white 9,5 x 9,5 cm


Veel kijkplezier met het filmpje

en 

tot stempels!




Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Leuke filmpje en kaart heb je gemaakt. Dit is ook een hele mooie stempelset!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen