vrijdag 13 februari 2015

YouTube Hollandse week deel 5



Hoi hoi,

De laatste van deze week..... ahhhhh! Maar ik 
vond het SUper leuk om deze week te doen! En ik hoop
echt dat ik jullie heb kunnen inspireren
met de Nederlandse stempelsets van Stampin'Up!


Dit is de mannen giftcard holder die ik in het filmpje laat zien.


Aan de binnenkant kun je nog een persoonlijke boodschap schrijven.


Update 15.25 uur




En de Valentijns versie die ik in het filmpje maak, zal ik 
morgen hier plaatsen :-)



Enthousiast over de Nederlandse stempelset(s)?
Bestel deze dan het weekend mee met mijn verzamelbestelling.
Bij een verzamelbestelling zijn de verzendkosten gratis!
Dat is toch weer mooi meegenomen ;-)

Je kunt je bestelling doorgeven op lovelythings@live.nl

Bestel je een Nederlandse stempelset, dan stuur ik ook nog een
kleinigheidje mee bij je bestelling, altijd leuk!




Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Leuke giftcardholders. En ik vind zelf die laatste, de Valentijnsversie, de leukste. Waarschijnlijk door het klerugebruik. Ik ga dit patroon echt een keer van je " lenen". Groetjes, morgen een fijne Valentijnsdag, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie giftcardholders! Echt leuk om zo een bon te geven dan is het helemaal af. En je valentijn is er vast ook blij mee ;) Ook nog complimenten voor de Hollandse week, het was erg leuk en inspirerend om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Fijn te horen dat het een inspirerende week was! :-)

      Verwijderen