vrijdag 20 februari 2015

YouTube Swallowtail part 2 NL



Hoi hoi,

Het was een nare week hier in huize den Breejen.
Onze Noes werd dinsdagochtend ziek.
Noes is een 12,5 jaar oude Engelse Cocker Spaniel en
mijn maatje door dik en dun :-)

Na een bezoek aan de dierenarts, een Prednison injectie rijker,
was het afwachten hoe ze hier doorheen zou komen.
Er waren momenten dat ze zelfs zieker leek te worden.
Maar gistermiddag werd ze ineens weer actief, kwam 
ze kwispelend naar me toe, ging ze weer eten en was ze 
haar vrolijke zelf..... en wij... BLIJ!

Deze foto heeft Kaylee gisteravond gemaakt. Noes sprong ineens
op schoot en begon mij "kusjes" te geven, zo schattig!




Maargoed.... om een lang verhaal kort te te maken ;-)
Er kwam deze week op creatief gebied weinig uit mijn handen.
Noes ligt normaal gesproken op mijn knutselkamer, maar 
kon nu de trap niet opkomen. Ik heb hierdoor veel beneden 
aan de eetkamertafel gezeten en aan mijn "Hello life Project kit"
van Stampin'Up! gewerkt. Ik had 2 van deze kits besteld om 
de vakantie foto's leuk in te verwerken. 
En doordat het kant en klare kits zijn, kon ik dit mooi bij Noes
doen, zonder met al teveel knutsel spullen te
hoeven sjouwen ;-)


Zoals ik in het filmpje al vertel, heb ik hierdoor geen kaart of
project meer gemaakt met de Swallowtail van Stampin'Up! om
deze in een filmpje te laten zien. Het werd dus improviseren ;-)

Maar naar mijn idee een leuke improvisatie, want het 
eindresultaat is SUPER geworden (al zeg ik het zelf ;-) )



De gebruikte Stampin'Up! materialen vind je onderaan dit bericht.




Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Mooi geworden, sterkte met Noes. Leuke muziek heb je trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen