zondag 15 maart 2015

En de winnaar is....................



Hoi hoi,

Afgelopen week mocht ik 8 bestellingen ontvangen die meedingen
voor de "Sumthin'Sumthin' "stempelset uit mijn verjaardags actie.

Dank jullie wel allemaal!

Nu wilde ik eerst een filmpje opnemen met het trekken 
van het loodje, maar dit is niet erg handig ivm de tijd die erin
gaat zitten.
Ik heb er dus, met behulp van mijn jongste dochter Lisanne, een foto
verslagje van gemaakt.

Ga er dus maar even voor zitten....... want hier komt het! :-)


Tromgeroffel............. 

De winnaar is......


Riet!


Gefeliciteerd Riet, de stempelset komt zo snel mogelijk
jouw kant op!




Nogmaals dank jullie wel voor jullie bestellingen!
En natuurlijk heel veel creatief plezier met jullie spulletjes.




Fijne zondag en Tot stempels!



Hélène & Lisanne


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen