woensdag 18 maart 2015

Stampin'Up! De weekly deals & nieuwe SAB flyer



Hoi hoi,

Op deze vroege morgen eerst 2 flyers. De eerste is de flyer 
van de "Weekly deals" van deze week.
Ze mogen er weer wezen!


En deze 2de is een nieuwe flyer van de Sale-a-Bration.
Zoals jullie al hebben kunnen lezen heeft Stampin'Up!
het besluit moeten nemen om de Blendabilities uit het assortiment
te halen. Dit alles vanwege kwaliteits problemen.
Ik baalde hier enorm van, maar aan de andere kant ben ik 
trots op Stampin'Up!. Want ze erkennen het probleem en pakken
dit ook nog eens aan. SUper!

Gelukkig was er maar met een bepaalde hoeveelheid Blendabilties
iets aan de hand en hebben vele van jullie Blendies die prima
kleuren. En ik gelukkig ook! ;-)

Maar nu de Blendies helemaal uit het assortiment zijn, valt er 
in de SAB folder ook een gat. En zoals je op de nieuwe flyer kunt zien, wordt 
ook dit keurig opgevuld met leuke producten! 



Mocht je een bestelling willen plaatsen? Of 
heb je een vraag over de Blendabilities, of de nieuwe
SAB flyer? (en natuurlijk al je andere vragen mogen ook ;-) )
Stuur me dan gerust een mailtje op lovelythings@live.nl
Ik help je graag.




De mannenkaart van vandaag zal rond een uur of 10 online komen.



Tot stempels!



Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen