zaterdag 14 maart 2015

Stampin'Up! Explosion box + beschrijving



Hoi hoi,

Een poosje terug had ik voor een vriendin een "Explosion box"
gemaakt. Nu vond ik deze zo leuk om te maken én te
geven, dat ik er afgelopen week nog één gemaakt heb. Deze 
keer voor een gastvrouw waar ik een workshop mocht 
geven. Deze versie was weer net even anders, maar hier ben 
ik vergeten foto's van te nemen. Maar gelukkig had ik
deze eerste versie wel goed op de foto gezet :-)




Ik heb de kleuren van de "Explosion box" aangepast aan
de zakjes thee. Voor deze box heb ik "Sterrenmunt" gebruikt.
Mooie frisse kleurtjes met bloesem op het zakje. Dat past 
toch helemaal bij het voorjaar! :-)




Heb je nog niet eerder een "Explosion box" gemaakt?
Het leuke is, doordat de zijkanten van het doosje niet vastgeplakt
zitten, valt het doosje open als je het deksel op til.

Beschrijving:

Ik heb voor de basis van het doosje 2 stroken Crumb cake gebruikt
van 21 x 7 cm. Beide stroken ril je op 7 & 14 cm.
Deze vouw je even goed met je vouwbeen/ bonefolder en plak deze
in het midden op elkaar.
Het deksel heb ik van een stuk Crumb cake van 11 x 11 cm en rondom gerild 
op 19mm, hierdoor heb je genoeg ruimte zodat het deksel erom past.
Daarna kun je het doosje naar eigen smaak versieren met leuk papier en
stempels...... Moet je zeker eens doen! :-)


***

Vandaag is de laatste dag dat je mee kan doen met mijn verjaardags aktie.
Wil je nog kans maken op de Sumthin'Sumthin' stempelset van
Stampin'Up!, geef dan voor vanmiddag 17.00 uur je bestelling door 
op lovelythings@live.nl





Fijn weekend

en

Tot stempels!



Hélène  


2 opmerkingen:

  1. Leuk om zo iemand te verrassen met lekkere thee ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen