zondag 1 maart 2015

Stampin'Up! Extra Sale-a-Bration producten van start!!! + voorbeeldkaartjes



Hoi hoi,

Zoals ik van de week al schreef, gaan we de laatste maand
van de Sale-a-Bration met een KNALLER in!


Vanaf vandaag zijn er 4 EXTRA producten verkrijgbaar!


Hoe kun je aan deze GRATIS producten komen?


Pak je catalogus, maak een leuk lijstje met knutselspullen.
(waarschijnlijk heb je al een lijstje liggen ;-) )
Komt je lijstje aan de 60 euro? Of misschien wel meer?
Dan mag je al een GRATIS product uitkiezen.

Dit geldt bij iedere 60 euro.... Dus 120 euro 2 GRATIS
producten, 180 euro 3 GRATIS producten enzovoorts.....




Uiteraard is de "gewone" SAB catalogus ook nog geldig, dus
wil je liever hieruit een stempelset, papier of misschien
wel het lint en knoopjes pakket bestellen, kan dat natuurlijk ook.



Door deze nieuwe EXTRA aktie van Stampin'Up!, plaats
ik deze week verschillende keren een verzamelbestelling.

Wil je meedoen met een verzamelbestelling?
Stuur me dan een mailtje met je bestelling naar 

Heb je vragen over deze nieuwe aktie.... ook dan kun je
me altijd een mailtje sturen. Ik beantwoord
je vragen zo spoedig mogelijk.



Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen