zaterdag 14 maart 2015

Stampin'Up! Verjaardags aktie - maak kans op een gratis stempelset!



Hoi hoi,

Er is er één jarig... dat kun je wel zien dat ben ik :-D

Zoals je al op de foto kunt lezen heb ik een verjaardags aktie én
vier ik 14 maart dat ik 2 jaar Onafhankelijk Stampin'Up!
Demonstratrice ben... Whoehoeeeeee :-)

Om dit te vieren heb ik een aktie bedacht waarmee
je de Sumthin'Sumthin' stempelset in clear kunt winnen!


Plaats je tussen zaterdag 7 maart en zaterdag 14 maart een bestelling, dan
komt jou naam in de grote verjaardagskom.

Zondag 15 maart zal ik uit deze kom een naam trekken. Ben jij de 
gelukkige, dan ontvang je deze gave stempelset bij je thuis.


Je kunt je bestelling doorgeven op lovelythings@live.nl
Doe dit voor zaterdag 14 maart 17.00 uur.


Is dat een gave aktie of niet!?!



Tot stempels!



Hélène


3 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te zien op fb heb je een superleuke dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Een mooi creatief jaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen