woensdag 4 maart 2015

Stampin'Up! Weekly deals



Hoi hoi,

Zoals ik vaker heb geschreven is het iedere week weer een
verrassing wat de "Weekly deals" zijn.
Vandaag wordt ik er weer héél blij van! Want kijk zelfs eens.....

- De Artisan label punch van 19,25 voor 14,44
en de bijpassende
- Label love stempelset van 23,95 voor 17,96

Is dat een gave aktie of niet?!

En wat denk je van het Gold fancy foil vellum?

Jummie! :-)



Wil je een bestelling plaatsen? Stuur me dan 
gerust een mailtje op lovelythings@live.nl.d
Ik neem je bestelling graag aan en zorg dat deze zo
snel mogelijk bij je thuis bezorgd wordt!

Nog niet eerder iets besteld? 
Ook voor informatie kun je me altijd even een mailtje
sturen. Je vragen beantwoord ik ook zo snel
mogelijk.


Tot stempels!



Hélène 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen