zondag 8 maart 2015

Teamdag "Creatieve harten"



Hoi hoi,

Zere kaken van het lachen, nog steeds een smile van oor tot oor... 
Tja ik zit nog steeds na te genieten van een SUPER
 gezellige teamdag!


Met een box vol swaps, 3 cake's, mijn scraptas en een
flinke dosis goede zin, vertrokken Helga, Corliene en ik
gisterochtend naar Nieuwegein.


Na de eerste koppen koffie, zijn we direct aan de slag gegaan
met de "Shoebox swap". Wat is een "Shoebox swap"?
Je maakt zelf een kaartje (thuis in dit geval)en deze doe je in een
dichte envelop. Je pakt een schoenendoos (of iets dergelijks) en
hierin stop je alle materialen die je gebruikt hebt voor je
kaartje, dus inkt, papier, lint, stansen, ponsen, alles :-)
Deze schoenendoos gaven we gister aan onze buurvrouw aan
tafel en zij mocht met de inhoud van deze doos een kaartje
maken. Aan het eind van de dag was dan de verrassing hoe verschillend
of misschien toch hetzelfde de kaartjes geworden waren.
Erg leuk om te doen!


Het linkerkaartje had ik gemaakt  en Corliene heeft met de inhoud
van mijn schoenendoos het rechterkaartje gemaakt. Leuk he!? :-)


's Morgens had ik van mijn oudste dochter dit leuke feestvarken
gekregen. Deze had ze zelf gehaakt naar een patroon van
Dendennis. Ik was hier zo blij mee, dat het varken heel de dag 
is meegeweest en op verschillende foto's te zien is ;-)


Er was natuurlijk ook tijd voor gekkigheid ;-)


En natuurlijk moest er nog een foto van het feestvarken
en Caro gemaakt worden :-)


Allereerst wil ik Caro SUper bedanken voor deze gezellige dag!
Ik had me geen mooiere verjaardag kunnen wensen! :-)


En ten tweede wil ik alle meiden bedanken die mij zo ontzettend
verwend hebben! Dank je wel voor alle leuke, lieve kaartjes en
de vele kado's. Ik ben er SUper blij mee!!




Tot de volgende teamdag!



Hélène


2 opmerkingen:

  1. Dat moet een fijne verjaardag geweest zijn en zo' n shoebox swap, zo gezellig en leuk !
    Groetjes ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk verslagje gemaakt van deze dag Helene!
    Het was weer 1 feestje!
    Bedankt dat je je verjaardag met ons wilde vieren.
    En ik vond het ook zo leuk dat je het feestvarken had meegenomen :)
    *OEHOE!*
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen