zaterdag 21 maart 2015

Welkoms cadeau voor Carola - demo worden?



Hoi hoi,

Een paar weken terug mocht ik Carola in mijn team verwelkomen.
Bij een nieuw teammaatje maak ik altijd een leuk
welkoms cadeau. Voor Carola heb ik deze leuke schrijfset
gemaakt, met een notitieblok en bijpassende pen. En natuurlijk hoort
er een mooie bijpassende kaart bij (die jullie misschien nog 
herkennen uit mijn filmpje ;-) )


Kriebelt het bij jou soms ook als je alle leuke Stampin'Up!
verhalen lees? Over de gezellige teamdagen, de 20% korting en
alle andere vele extra's die je krijgt als je demonstratrice wordt?

De Sale-a-Bration duurt nog 10 dagen. 
Je hebt dus nog 10 dagen om van die GEWELDIGE aktie gebruik 
te maken!


(Zoek je starterspakket uit voor 175 euro en betaal slecht 129 euro + kun
je kiezen uit de 2 opties.
Optie 1: Kies een GRATIS kit uit de Lente/ Zomer catalogus
Optie 2: Kies 2 GRATIS Sale-a-Bration producten uit)



Twijfel dus niet langer en stap in!


Een uitgebreide uitleg vind je [hier]
Hier vind je ook de extra's die ik voor mijn team doe.


Ik kan me voorstellen dat je dit een hele stap vind.
Wil je er liever persoonlijk contact over, dan kun je me natuurlijk 
bellen en mailen.


Heb je je besluit al genomen en wil je je direct inschrijven?
Ook dat kan...... klik dan op [deze] link



Hélène

0184- 630700



2 opmerkingen:

  1. Heel leuk geschenkje heb je gemaakt, zo jammer dat wij in België niet kunnen aansluiten :-(
    Fijne zondag,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan alleen beamen wat Ilse hier boven schrijft. Jammer, dat ondanks al de 'geruchten' Stampin'Up nog steeds niet in België gestart is.

    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen