maandag 23 maart 2015

YouTube Everyday occasions part 1



Hoi hoi,

Met frisse moed starten we weer een nieuwe week
"stempelset in de hoofdrol"

Deze week staan de stempels uit de "Everyday occasions kit"
van Stampin'Up! centraal.




Dan wil ik via deze weg ook graag iemand bedanken.
In korte tijd heb ik via mijn webshop 2 mooie bestellingen mogen
ontvangen. Nu heeft de besteller/bestelster aangegeven
geen contact te willen. Dit is natuurlijk prima, maar
ik wilde je toch even bedanken voor je bestelling! :-)
Normaal stuur ik altijd iedereen die een bestelling plaats een
kaartje, vandaar nu even via deze weg.

Dank je wel! en heel veel plezier met je Stampin'Up!
spulletjes.


Dan wil ik iedereen die het filmpje gaat kijken veel kijkplezier
wensen!



Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Een heel leuk filmpje, met een leuk theezakjeshouder, zal deze zeker een keer gaan maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen