vrijdag 27 maart 2015

YouTube Everyday occasions



Hoi hoi,

Vandaag nog 2 kaartjes met de "Everyday occasions cardmaking
kit" van Stampin'Up!
En natuurlijk een filmpje waarin ik 1 van de kaartjes maak!


Dit zijn de kaartjes uit het filmpje van vandaag.

Maar ik had van de week nog een kaartje gemaakt en deze
wil ik ook nog graag laten zien.



Weer een heel ander kaartje, maar ook weer gebruik gemaakt
voor de stempelset.


Mocht je na het zien van alle kaartjes en projectjes van
deze week ook de cardmaking kit willen bestellen, dat 
kan. Morgenavond gaat er weer een verzamelbestelling uit. Je
kunt je bestelling tot 19.00 uur doorgeven op 



Wil je een bestelling plaatsen, maar heb je dit nog niet eerder
gedaan? Of weet je niet hoe het in zijn werk gaat?
Dan kun je me natuurlijk ook altijd mailen met je vragen.
Ik help je graag!




Tot stempels!


Hélène


2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt, de eerste zo vrolijk in het geel en de tweede heel stijlvol! Knap.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hele week weer leuke kaartjes en filmpjes. Deze van vandaag is heerlijk zonnig, om vrolijk van te worden bij dit treurige weer.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen