maandag 16 maart 2015

YouTube Guy greetings part 1



Hoi hoi,

Ik ben SUPER enthousiast over deze week!
Deze hele week ga ik mannenkaarten maken! Niet iets
wat ik normaal gesproken "zomaar" zou doen, maar nu
ik bezig ben vind ik het erg leuk!!

Dit alles komt doordat de "Guy greetings" stempelset van
Stampin'Up! deze week in de hoofdrol staat.
Een mooie stempelset om mannenkaarten mee te 
maken, en waar voor iedere "soort" man wel een stempel
voor bij zit :-)



Veel kijkplezier met het filmpje. Ik hoop dat jullie
hem weer leuk vinden.



Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Deze kaart is al dubbel en dik geslaagd hoor!
    Wat ben ik toch fan van je filmpjes, ik mis er geen één!
    Laat de overige kaartjes maar komen! Ben benieuwd!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen